Dostava

Kupec blago, naročeno v spletni trgovini Baldrijan prejme v najkrajšem možnem času. Če je naročilo opravljeno do 10. ure in je blago na zalogi, blago odpremi isti dan in je v dostavi že naslednji delovni dan. Lahko pa kupec blago prevzame na sedežu podjetja Baldrijan d.o.o., Trg svobode 1 4290 Tržič. Delovni čas skladišča je vsak dan od ponedeljka do petka od 9. do 15. ure.

Blago naročeno preko spletne trgovine Baldrijan dostavlja pogodbeni partner GLS Slovenija (General Logistics Systems d.o.o.).

Če Vas pri dostavi z dostavno službo GLS ob prevzemu ni na naslovu, Vam bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bo številka paketa in telefonska številka, kamor lahko pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo brez dodatnih stroškov. Prejemnik se mora v roku štirih dni s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave.

Strošek dostave znaša 3,60€.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

Več o postopkih dostave (iz pogodbe o sodelovanju za prevoz paketov med GLS Slovenia in Baldrijan d.o.o.):

GLS Slovenia se obvezuje, da bo prevzete pakete dostavil na dogovorjen naslov prejemnika, kjerkoli na področju Slovenije, naslednji delovni dan od dneva prevzema (razen ob vikendih in praznikih).

Ob dostavi paketa mora prejemnik oziroma oseba, za katero se domneva, da je upravičena do prejema paketa, podpisati potrdilo o prevzemu. Za osebe, za katere se domneva, da so upravičene do sprejema paketa, se smatrajo osebe, ki se nahajajo v prostorih prejemnika, ali osebe, ki imajo ustrezno pisno pooblastilo.

Če je bila dostava neuspešna, GLS Slovenia zagotavlja naslednje:

Če je prejemnik na dopustu, bo podjetje GLS Slovenia po predhodnem obvestilu prejemnika paket hranilo za največ deset delovnih dni in jo ponovno skušalo dostaviti prejemniku.

Če prejemnika na navedenem naslovu za dostavo ni mogoče najti, bo podjetje GLS Slovenia na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS Slovenia. Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave.

Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne stori, GLS Slovenia, poizkusi peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni možno ponovno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. Ponovni poizkus dostave se izvede le v primeru dostave fizičnim osebam (dostava B2C).

Če prejemnika ni mogoče najti na naslovu za dostavo in mu ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na primer, če je stavba oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo GLS Slovenia paket ponovno skušal dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi poiskus dostave neuspešen, bo GLS Slovenia brez obvestila vrnil paket pošiljatelju.

V primeru zavrnitve dostavljenega paketa bo GLS Slovenia paket vrnil pošiljatelju. Če prejemnik v primeru, ko prejme paket, ki ga mora plačati ob dostavi, ne bo mogel poravnati stroškov, se to razume kot zavrnitev dostavljenega paketa. V takšnih primerih bo GLS Slovenia v roku štirih delovnih dneh ponovno poskusil z dostavo v terminu, ki bo vnaprej dogovorjen s prejemnikom paketa.

Če prejemnik paketa ne prevzame v roku desetih minut od prihoda voznika GLS Slovenia, se to prav tako razume kot zavrnitev dostave.

V primeru napačnega naslova bo skušalo podjetje GLS Slovenia ugotoviti pravi naslov s pomočjo svoje baze podatkov. Če teh podatkov ne uspe najti, bo o tem obvestilo pošiljatelja in zahtevalo navodila za nadaljnje ravnanje.