Postopek nakupa

1. V spletni trgovini poiščite želen izdelek.

2. Kliknite na izdelek in kliknite gumb V košarico, da izdelek dodate v košarico.

3.
a) Če želite nadaljevati z nakupom, kliknite gumb Nadaljuj nakup.
b) Če želite zaključiti nakup, kliknite gumb “Plačilo”.

4. Če ste pri nas že kdaj opravili nakup, se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom. Če kupujete prvič, izberite Ustvari uporabniški račun in kliknite gumb Naprej, da ustvarite uporabniški račun.

5. Pri registraciji morate izpolniti vsa vnosna polja, ki so označena z zvezdico (*). Nato pritisnite gumb Naprej. Če so bili podatki pravilno vneseni, boste na svoj e-naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli sporočilo s povezavo za aktiviranje vašega računa. S tem vas zavarujemo pred zlorabo vaših osebnih podatkov. V e-sporočilu prejmete tudi uporabniško ime in geslo.

6. V korakih Podrobnosti o plačilu in Podrobnosti o dostavi izberite naslov za plačilo ter dostavo. Če se naslov za dostavo razlikuje od tistega, ki ste ga vnesli ob registraciji, izberite možnost “Želim uporabiti drug naslov” in vnesite druge kontaktne podatke. Izbrano potrdite s klikom na Naprej.

7. V koraku Način dostave izberite želen način dostave.

8. V koraku Način plačila izberite želen način plačila. S kljukico označite Prebral/a sem in se strinjam s Pogoji poslovanja in kliknite gumb Naprej.

7. V koraku Potrditev naročila imate možnost pregleda celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno. Še enkrat preglejte svoje naročilo, da preprečite morebitne napake. Če je prišlo do napake, imate možnost popravkov s klikom na gumb Spremeni pri koraku, ki ga želite popraviti. Še vedno lahko prekličete naročilo. Če želite z nakupom nadaljevati oziroma ga zaključiti, kliknite gumb Potrdi naročilo.

8. Po potrditvi naročila boste na svoj e-naslov prejeli obvestilo, da je naročilo sprejeto. Če sporočila ne boste dobili, prosimo, da nas čim prej kontaktirate (info@baldrijan.si). V roku ene ure od oddaje naročila imate možnost preklicati naročilo. V spletni trgovini (Moj račun) so vam vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

9. Če naročila ne prekličete, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

10. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.